• (Android) Arcade Hunter: Sword, Gun, and Magic מרמה יותר קריסטלים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Arcade Hunter: Sword, Gun, and Magic ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Arcade Hunter: Sword, Gun, and Magic IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ מרמה יותר קריסטלים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Arcade Hunter: Sword, Gun, and Magic 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    אחרי שנה משחק החלטתי להוריד את הדירוג, המשחק טוב, אבל בשנה אחת בתור f2p קיבלתי רק 7 ציוד אגדי, שזה שיעור מאוד מאוד נמוך.

    זה כיף, כרגע בסיפור 15, יש 2 פריטים מיתיים. אבל חוסר תיאור לכל הכישורים מעצבן. מה ה-DPH לשדות הלהבה/הקפאה/ברק? זה לא מה הנזק הנוכחי שלך, אבל כמה אחוזים לא רשום. מה עם ריקושט? כמה אחוז מהנזק נוסע? מה דעתך על +1 צילום קדמי? כמה זה מפחית את ה-DPH שלך? אותו דבר עם מולטי שוט? מה שעובד רק עבור צילומים קדמיים, לא אלכסוניים/אחוריים/צדדיים. מהנה, אבל חוסר תיאור מעגן את ערכו עבורי.

    יש באג קטן, לפעמים גדול בשבילי, אז קיבלתי מיומנות חיים נוספת, המיומנות לפעמים פשוט נעלמה מעצמה, אני די בטוח שאיבדתי אותו אחרי שהשתמשתי במקדש או במקדש שמאפשרים לנו לשנות את היכולת הנוכחית החדש

    רעולי פנים משלמים לשחק. למשחק הזה יש בעיה מאוד רצינית, כשאתה מקבל דמות חדשה, הסטטוס שלו מוסיף לסטטוס הכולל שלך, אבל אתה פשוט מקבל 4 דמויות בחינם, אז אתה צריך לבזבז כסף כדי להתקדם, אין דרך אחרת לחווה ולהשיג את האחרים , אתה משלם או לא משחק יותר בשלב מסוים.

    משחק טוב אבל הוא מגביל את היכולת שלך לשדרג את רמת הציוד או הדמות שלך לנקודה מסוימת. אני לא יכול לשדרג את הדמות שלי אחרי שהגעתי לרמה 70...

    מבחינה גרפית המשחק הזה עדיף על archero. עם זאת, המשחק היה איטי ביותר למרות נושא ה"אקדח". קופסת פגע מוזר וקלון עדיין עלולים לפגוע בך למרות הרווח בין הגיבור שלך למסלול הקליע. לפעמים הגיבור לא יורה אם האויב נמצא רחוק מדי במפה, לא הגיוני בהתחשב בכך שאני אוחז באקדח. לפעמים הגיבור לא יורה אחרי שאני מזיז אותו מספיק זמן ולפתע מפסיק.

    אתה מתקדם ברמות שצובר ניסיון ואז כדי לעלות רמות אתה מקבל שלושה "כוחות" לבחירה. נשמע פשוט, אבל ההצגות מוגבלות ועכשיו יש תחרות יומית שבה אולי תצטרך להתחרות (כניסה אחת חינם/יום ואחרות שעולות כמות הולכת וגדלה של אבני חן שאינן מגיעות מתגמולים של AFK ונראה לעתים רחוקות מאוד ב רמות) נגד מישהו שמקבל אפשרויות כמו ירי מרובה, נזק להבה, חיים נוספים לבחירה ואתה מקבל קליע איטי, מתגמד, ריפוי - נשמע מהנה?

    אני אוהב את סוג המשחקים הזה אבל האם אתה יכול לגרום לזה לעבוד בסוריה בלי vpn זה עושה לי פיגור של כל כפתור

    מיומנות rng מקשה על ההנאה. סיבולת מוגבלת מאוד. תווים מאחורי חומת תשלום 9-15$ כל אחד. אם אתה בוחר קובייה אתה נשדד או הולך בדרך הלא נכונה בחור יותר מדי. עריכה: גם קשה להסתדר עם הציוד עם אבני החן כדי להשיג את הציוד. משיכות בחזה לא הביאו לי כלום עד כה. 11 לא מושך אפוס 1 אגדי. לא שווה את הזמן שלי.

    כיף אחלה סבבה

    Broken Sword-The Shadow of the Templars.gba ... Cabela's Big Game Hunter 2005 Adventures.gba ... Konami CollETCors Series-Arcade Advanced.gba

    אכן גרסה מחודשת של archero אבל זה נעשה טוב יותר. אני לא מתחרט שניסיתי את זה. הגרפיקה חדה, דברים כמו איסוף מטבעות מואצים ומערכת המיומנות הפסיבית נעשית טוב יותר. גם החזה הרבה יותר טוב. נסה את זה אם אתה אוהב archero. אה ואין פרסומות חובה. אגודלים למעלה!

    זה משחק טוב. עם זאת הקושי הוא פשוט מטורף (מרמה 6)

    נראה שהמשחק הזה הוא לא שכר כדי לנצח, אבל ככל שתשחק יותר, הכאב הרב יישרף עליך. זה לוקח יותר מדי זמן להרביץ לבוסים בלי לשלם כלום כדי להשיג ציוד טוב יותר. והמחזור הרע הזה יימשך כל עוד שיעור הירידה יישאר נמוך.

    עדיף על ארצ'רו בכמה דרכים, נכים פגומים לאחר פינוי שלב, מיומנויות ופריטים מגוונים, אבל אין נפח או משהו לשילוב עותקים, אתה פשוט משליך אותם לאשפה אם לא תשתמש בהם, ואני חושב שזה די מלחיץ עם כמות הזמן שלו לוקח אותי להתקדם לעומת מספר הפריטים שיש לי עד 4 עותקים מהם. תיבות גם מאוד לא מרתקות כשאתה מקבל רכוש מהשידות האגדיות והאפיות כמו פי 5 יותר מאשר אפילו בלוז רגיל

    אני נהנה מהמשחק. עם זאת, אפשרות הג'ויסטיק הקבועה לא עובדת טוב. לאחר זמן מה אזור הג'ויסטיק מתחיל לנוע מעט מעל המסך (לא רק הג'ויסטיק עצמו כפי שהוא אמור להיות) - כדי להחזיר את אזור הג'ויסטיק חזרה למרכז יש להסיר את האצבע מהמסך, מה שיכול להיות מעצבן למשל במהלך קרב בוס. בבקשה תקן את זה מכיוון שזה באג ברור!

    זהו משחק שכיף מאוד לשחק בו, וביליתי שעות רבות רק בהעברת הזמן בחדרי המתנה או מה לא. הבעיה העיקרית היא שאני משחק כבר די הרבה זמן, כנראה כשנה, ואי פעם קיבלתי רק 3 פריטים אגדיים, וזה די תהומי בהתחשב בכמה שידות אגדיות פתחתי. ואני תקוע באותה רמה כל כך הרבה זמן כי אני לא יכול להשיג ציוד טוב יותר. אנא תקן את דירוג הציוד, כי לא כולם יכולים להרשות לעצמם רק לקנות פריטים וכאלה.

    המשחק הפך לבלתי אפשרי לשחק ככל שהתקדמתי. פגיעה אחת מאויב לוקחת חצי מנקודות החיים שלי. 2 להיטים והדמות מתה. וכדי להרוג את האויב הזה צריך לתת לו 8 מכות בערך - יש 5 או 6 מהן על מסך אחד. בהתחלה חשבתי ששדרוג נקודות ההתקפה ונקודות הבריאות שלי יעזור אבל אין שום השפעה. משחק בלתי אפשרי. זה מבאס.

    זה קונטרה נהדרת לארצ'רו. אתה יכול לבחור מה לשדרג. כוכב אחד בגלל הגבלה על פרסומות, כלומר הגבלת זמן משחק. המשחק אמר לי ששיחקתי יותר מדי, זה שווה דירוג של כוכב אחד. גם בגלל שעם הרבה שדרוגים, כאשר רובם הם כלי עזר, ביצוע טוב הוא מזל טהור. העבר את שדרוגי השירות אל מחוץ למאגר הראשי, או הרשה לנו לחסום שדרוגים. למה אני מקבל "לעוף" כשהגיבור שלי כבר עף? למה אני נהיה "חכם" כשזה קרב בן 4 סיבובים עם בריכות xp קבועות?

    גרוע

    אני מחדש את הסקירה שלי שוב רמה 13 היא כמעט בלתי אפשרית. עכשיו יש לי נשק מיתי ושריון מיתי. עם שני צד אפי וקסדה. הבוס הראשון ברמה 13 אם אתה פוגע בו הוא יורק כדור על כל כדור שאתה פוגע בו בכיוונים אקראיים. עושה כמעט 9000 נזק ויש לך בערך 30000 נקודות פגיעה. אני באמת חושב שהם צריכים לצמצם את הנזק. אבל אני הולך לתת לו 4 כוכבים כי זה משחק מהנה.

    משחק מעולה... כיף גדול. כוכב אחד פחות כי יש עדכונים מוגבלים. צריך להיות יותר מיומנויות...אפשרויות פתיחת נשק ושדרוג. פריטים אגדיים הם נדירים מדי

    יותר טוב מארכירו. המשחק הזה לדעתי קל יותר במידה. למרות שלבוסים יש מידה מגוחכת של בריאות, אני מרגיש שזה גם קצת יותר קל להתחמק מהתקפות שלהם. אני מקווה שהמפתחים יוסיפו עוד דברים לעשות במשחק הזה, ועוד דרכים לציוד חקלאי. פיוז'ן יהיה נחמד גם כן. גם סוג של שיתוף פעולה או מרובה שחקנים. אנא שקול.

    כוח עליות לא תואמות את הכוח שצברו האויבים בכלל. אתה נלכד בפינה ואין שום דבר שאתה יכול לעשות כי אתה לא חזק מספיק ברמות גבוהות יותר כדי לצאת. הורס את כל המשחק כשאתה יודע שאתה צריך סיכוי לשרוד.

    אוהב את המשחק. שיחקתי הרבה משחקים דומים וזה ללא ספק הפייבוריט שלי. האחת היא שאתה יכול לשדרג רק את השכבות העליונות לרמה 50 ויש לי הרבה כלי נשק אבל להיות בפרק 12 זה כמעט בלתי אפשרי בהתחשב בכך שאתה מרוויח מעט מטבע כדי להיות מסוגל לשדרג דמות אז זה לוקח הרבה זמן. חוץ מזה זה נהדר.

    המשחק הזה מדהים. המשחק הזה מסמר את המכניקה והתכונות שבהן הקודמים לא יכולים למלא. הלוואי ולמשחק הזה יהיה מצב אתגר שבו אתה צריך להשתמש בכמה פריטים עם נדירות מסוימת כדי שהפריטים שיתקבלו לא יעברו למחזר בלבד.

    הורדת Arcade Hunter: Sword, Gun, and Magic APK 1.15.4 עבור ...

    שוב הבוס העכביש הארור הזה. זה לגמרי טיפשי למען האמת, אתה צריך לתקן את זה ולתקן את כל השרצים הארורים... זה יותר מדי !!!!. זה מפגר. אפילו עם ארסנל עמוס ועדיין קשה להרוג עם המיני עכבישים הארורים האלה, כמעט כל מה שהיא עושה מוליד אותם!!!!

    משחק די טוב. בין הטובים ביותר למשחק מסוג זה. גרפיקה ובקרות טובות. הבעיה היחידה שיש לי עם זה עד כה היא שירי כפול וכדור קדמי מפחית את ה-dmg לכל כדור. מרגיש די רע כשאתה מצפה לפלט dmg כמעט כפול אבל מקבל רק קצת אם שני הקליעים/היריות שלך פוגעים.

    אני אוהב את המשחק ומשחק בו לעתים קרובות. הייתי מדרג אותו ב-5 כוכבים, אבל אבני חן ממשיכות להיעלם ממני. בהתחלה חשבתי שפשוט ביליתי אותם. אבל היום כשנכנסתי, היו לי קצת פחות מ-400 אבני חן. צפה במודעה היומית של כסף ואבנים. אחר כך צפה באחד אחר אבני חן. אחרי שצפיתי באבני חן, היו לי רק 60 אבני חן במקום ה-400 שהייתי צריך לקבל. זו הפעם הרביעית שאני שם לב שאבני חן נעלמים. אם זה יתוקן אני אדרג 5 כוכבים. אם לא אני פשוט אמחק ואפסיק

    זה למרבה הצער תיק מעורב. המשחק כשלעצמו מבריק, הוא נראה טוב, המשחק נהדר, עיצוב הבוס די טוב. בצד השני, יש לך התקדמות מוגבלת בזמן, גיבורים במזומן בלבד + גיבורים שעולים אבני חן (אתה מקבל בעיקר מתשלום ורק לאט ממשחק), ציוד להגדלת הגיבורים שלך שמגיע בעיקר מפרסומות או אבני חן. בעיקרון, המונטיזציה היא ממש, אבל ממש, ממש אגרסיבית. החליק את המונטיזציה, והמשחק הזה הוא 10/10

    חשבתי... על 5 כוכבים...., אבל בגלל רמת ציד הכרטיסים, זה היה מתסכל וגם הסרתי את המשחק הזה, שום כרטיס לא התקבלתי מאותו אירוע...

    משחקים זה טוב, אבל אויבים ברמות מסוימות מציפים אותך לפני שיש לך סיכוי להצליח לברוח

    חיפשתי משחק מהסוג הזה שבו האחרים לא היו מאוזנים ומהר מאוד הפכו למטומטמים מדי אחרי q תוך כדי. אבל זה בדיוק כמו שצריך! אוהב את זה!

    יהיה משעמם בקרוב, כי ה-MC לא יכול לעשות דבר מלבד כל הזמן להתקפה בסיסית. אלא בתשלום עבור דמות אחרת. בדוק אם יש archero ו-weapon master:rogue לצורך ביצוע השוואות. אבל זה די יציב וגרפיקה טובה, והנוף של שדה הקרב נראה רחב יותר ממשחק אחר. זו גם נקודה טובה

    כאשר זה מאפשר לך לשדרג 3 חלקי ציוד זהים לאחד טוב יותר, זה יקבל דירוג טוב יותר, אבל כעת לכל הציוד הנמוך אין שום ערך עבורך. אני מבין שאתה מנסה לעשות כמה דברים שונים מארצ'רו ואני אוהב את זה, אבל זה חיוני להתקדמות של שחקנים.

    פעם הייתה מיומנות טהורה, אם כי יכולת לשלם עבור חיזוק. כעת, שני גיבורים רבי עוצמה נעולים מאחורי חומת תשלום ואבני חן נועלות ניסיונות נוספים במגדל. כמובן, למגדל יש לוח דירוג כדי לעודד רכישות, כמו כל "משחק" הונאה אחר. פשוט... זה לא משחק של כוכב אחד - עדיין - אבל אני מרגיש שאני צריך להגדיר אותו שם עכשיו אז אני לא מוריד את הדירוג שלי מאוחר יותר כאשר הם בהכרח הולכים מלא pay2win ולהרוס את הכיף שעדיין נשאר.

    אני גוזר כוכב אחד מהסקירה שלי רק בגלל שדבר אחד: קרב הקלפים היה קשה מדי, יש לי את כל הפריטים האפיים המקסימליים ואני חייב לנסות בערך 30 פעמים כדי לנצח בקרב קלפים. נא להפחית את הקושי, אני מעדיף שאוכל לנצח בקלות גם אם שיעור הירידה היה נמוך יותר.

    71,258 אילוסטראציות מ-6,861 משחקים עבור PC - למכירה כרגע ויצא בקרוב

    מערכת האנרגיה מבאסת, ויש הגבלה על פרסומות כדי לקבל יותר. זה לא משחק שצריך מערכת אנרגיה. זה לבד הופך את זה לכוכב אחד. יהיה 5 כוכבים בלעדיו, אבל המפתחים מגבילים כמה אתה יכול לשחק במשחק שלהם. יש בעיות איזון גדולות. מיומנויות מסוימות הן כמעט חסרות טעם (צילום ראש), כאשר אחרות הן ממש טובות (הקפצה, גניבת חיים, כל דבר שנותן יותר קליעים). שדרוג ציוד נותן בונוס מועט מדי. כמה שדרוגים אחרים הם חסרי טעם, כמו העלאת נתונים סטטיסטיים של .5%

    4 כי אתה לא יכול לפתוח את כל הגיבורים אלא אם כן אתה משלם כסף אמיתי, אז אני מנחש שאחרי שאתה מעלה את הגיבורים שלך יש פער כוח עצום מאוד בין מישהו שיש לו את כל הגיבורים. משחק ממש מהנה הרבה לעשות וזה כיף.

    משחק נסתר זקוק לשיפור מסוים, הרמות גדולות מדי, צריך להיות קטן יותר, גם לחלק מהאויבים צריך להיות נזק כמו התותחים

    עדכן את Repsonse- איך אתה צריך מידע נוסף. קרא את התגובה על הדמות שרכשתי בחיי. היה חמישה כוכבים. עם זאת, זה עתה רכשתי את Death ובשום מקום לא כתוב בתיאור שלו שלשלדים יש התקררות ושהם יכולים למות לפני שהטיימר של 6 השניות יסתיים. מטעה מאוד עבור תו של $14. ביקש החזר על הדמות מכיוון שהוא יותר גרוע מאלה שכבר יש לי.

    Join forces with millions of Boss Hunters to raid hideous monsters and demons ... to hunt for large herds of monsters with a wide range of powerful weapons.

    ובכן, זה בלי סיבה זה החזיר אותי 3 שלבים וכבר אין לי הרבה מהפריטים שהיו לי פעם וכמה חדשים שהם אפילו לא טובים

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :